sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Teetrendit

Ruokakauppavisiittini sai kivan käänteen, kun huomasin, että Clipperin Reilun kaupan teet ovat saaneet uuden, pirteän ulkoasun. Sisältö on silkkaa nannaa, sillä sarjan perustaja Michael Brehme testaa kaikki teelaadut ja -tilat itse, jotta tuotteet täyttävät korkeat laatukriteerit. Herra on niin kutsuttu Master Tea Taster, joten makunystyrät lienevät terässä. 

Tämän hetken teetrendeinä maailmalla ovat ääriylelliset teelaadut ja pakkaukset, joita hankitaan lähinnä lahjaksi sekä terveysvaikutteiset teet, kuten tutut vihreä ja valkoinen. Vaikkapa uusin maustein. Clipper on ainakin tähän asti lanseerannut ensimmäisenä Suomessa uusimmat lämpimien juomien trendit, joten enpä ihmettelisi mikäli kevät toisi tullessaan uusia tuotteita. Valikoimasta kun löytyi aikoinaan ensimmäisenä niin antioksidanttinen punainen rooibos-juoma kuin valkoinen tee.


Ainakin maailmalla Clipperiä juovat saavat hankkia myös Liisa Ihmemaassa valikoiman teetä, jotta jokainen voi pitää omat Hassun hatuntekijän teekutsut. Pahaa pelkään, että omistani puuttuisi Johnny Depp.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti